welcome to my blog^^

Photobucket

Welcome~~~

Viewers please don't be a copy cat~

if u don't like me, please get out from my blog~

thankyou for viewing my blog~

and giving supports to me =)

don't forget to be my follower yar =P
Photobucket

关注者

2012年5月5日星期六

心情:雨后彩虹

幸福的感觉...
围绕着我♥
不是因为爱情...
不是因为亲情...
而是因为

给我了一种特别的感觉...
一种从来没有人给过我的感觉...

就像...雨后看见彩虹那样♥

谢谢...

我爱...
真的很爱♥

真希望能再一次遇见
我的宝贝 =)


LOVE


HIM/HER


没有评论:

发表评论